+Follow
Like
Dashboard
Reload Page
EXIT

betul ke ni ? ke tipu

assalamualikum hye readerss :) fake smilee nieee .
lame tak bebel kat blog niee . btww idont know to share with ??? mr.right ??

hmmm  firstly what i want to do ?aku taktahu lah nak buat ape . semunyaa salah , adakah ni semua dugaan ataupun aku memang takde jodoh dengan dia :/ aku tak sepaptutnyaa tulis nie semua . aku rasa aku pendam , sampai bila aku nak buat dono padahal im dissappointed! rasa sakit sangat . kenapa semua ni ada dalam duniaa , sbb Allah nak uji kitaa . selagi tu aku sabar :) tapi bukan sekali bukan dua kali tapi dah banyak kali , aku rasa airmata aku , senyum aku . semua tu same jelahhh :/ aku rasa aku tak perlu ada hati dan perasaan . memang dah banyak kali benda ni jadik kat semua orang , ohhhhhhhhh sedihnya cite aku. egat aku nak ke semua ni ?
aku taknak lahhh . aku sedihhh weyhh sedih sangat sangat dan teramat . semua ayat2 kau aku ingat aku simpan dalam otak aku . aku tanak hilang lagi pastu datang balik . then aku terimaa , kau senang lepas kan semuanya dan senang untuk dapat sesape . so , jangan cari aku ! carik orang lain yg better dari aku , ye aku ni fake tapi kenapa kau terima aku . hanya untuk permainkan , sakitkan hati . aku nak jadik orang yang lawa , natura semua tu . biar semua orang suka dan aku hidup bahagia . tapi aku adalah aku , tak boleh jadik perfect macam yang kau nak :) takpee aku akan terus sabar . sabar sampai semuanya akan berakhir :)

POSTED ON: Saturday, 11 August 2012 @ Saturday, August 11, 2012 | 0 comments

diaaa

sayang , assalamualaikum . saya bukan nak mintak kesia or apa . saya tak boleh nak cakap apa apa lagi . saya mampu cakap saya sayang awak je . awak sanggup ke tengok saya menderita ? saya tahu awak ada hati dan perasaan . awak tak payah berpura pura lagi awak . awak dan buat saya bape kali macam ni ? bape banyak peluang saya bagi kat awak ? awak pernah hargai ke ? awak demi allah saya cinta kan awak , walaupun saya tahu awak bukan jodoh saya satu hari nanti .. tapi saya tahu awak tak pernah nak cuba kekalkan hubungan kita ni . awak saya tak pernah mintak apa2 dari awak kan . say dengar cakap awak ., saya sabar dan sabar dengan awak walaupun awak tak selaalu heppy kan saya . saya tak mintak semua tu selagi awak ada disisi saya dah cukup memadai .. awak selalu cakap apa2 yang kdg2 buat saya sedih . tapi saya berdiam diri dan tak menunjukkan sedih saya kat awak . awak , saya tak mahu teruskan cerita saya lagi ni . semua episod sedih saya kan >/? biar tak de orang yang mencorakkan kegembiraan di hati saya , saya tak dapat hati awak , saya tak sempurna awak . i love you until jannah . dont forgot our memories sayang :)

POSTED ON: Friday, 13 April 2012 @ Friday, April 13, 2012 | 0 comments

hari ini rasa lain ?

Assalamualaikum cinta , hari ni aku rasa lain , susah nak cakap kan ... setiap manusia akan diuji .

Allah uji kita sebab Dia sayang kita. Semakin Allah uji kita, semakin itulah kita menjadi seorang yang sabar dan tunduk kepadaNya. Semakin payah dugaan yang kita terima, semakin kuat dan sabar dalam diri kita.

Kenapa Allah beri kita jodoh yang salah? Sebab dari jodoh yang salah itulah kita akan belajar apa yang elok dan apa yang tak elok dalam perhubungan supaya, bila kita bertemu dengan jodoh sebenar kita, kita tidak akan mengulangi apa yang tak elok itu. Allah tu Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya. Dia tak akan menzalimi hamba-hambaNya. Segala apa yang dah ditentukan olehNya pasti ade hikmah yang tersembunyi.

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnyaa. Jangan salahkan takdir dan jangan sesekali melawan takdir. Kite  hanya menumpang seketika di bumiNya.

Kita semua manusia biasa yang sering leka dengan urusan duniawi. Jadi kita semua tak boleh lari dari terima dugaan Allah. Dari dugaan yang Allah beri semuanya untuk memperbaiki kelemahan yang ade dalam diri kita. Ya Allah betapa hebatnya engkau. Alhamdullilah kau masih memberi aku peluang untuk melihat semua ini :) 

POSTED ON: Wednesday, 4 April 2012 @ Wednesday, April 04, 2012 | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥
Husna Liyana ϟ
@husnalavigne
Husna Liyana , from Batu Pahat, Johor. Sweet 15 and PMR Candidates this year. I'm #hyuna & I'm Allah's SERVANT. I proud if it. Wish me luck for PMR!
Johor, Malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡