+Follow
Like
Dashboard
Reload Page
EXIT

hari ini rasa lain ?

Assalamualaikum cinta , hari ni aku rasa lain , susah nak cakap kan ... setiap manusia akan diuji .

Allah uji kita sebab Dia sayang kita. Semakin Allah uji kita, semakin itulah kita menjadi seorang yang sabar dan tunduk kepadaNya. Semakin payah dugaan yang kita terima, semakin kuat dan sabar dalam diri kita.

Kenapa Allah beri kita jodoh yang salah? Sebab dari jodoh yang salah itulah kita akan belajar apa yang elok dan apa yang tak elok dalam perhubungan supaya, bila kita bertemu dengan jodoh sebenar kita, kita tidak akan mengulangi apa yang tak elok itu. Allah tu Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya. Dia tak akan menzalimi hamba-hambaNya. Segala apa yang dah ditentukan olehNya pasti ade hikmah yang tersembunyi.

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnyaa. Jangan salahkan takdir dan jangan sesekali melawan takdir. Kite  hanya menumpang seketika di bumiNya.

Kita semua manusia biasa yang sering leka dengan urusan duniawi. Jadi kita semua tak boleh lari dari terima dugaan Allah. Dari dugaan yang Allah beri semuanya untuk memperbaiki kelemahan yang ade dalam diri kita. Ya Allah betapa hebatnya engkau. Alhamdullilah kau masih memberi aku peluang untuk melihat semua ini :) 

POSTED ON: Wednesday 4 April 2012 @ Wednesday, April 04, 2012 | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Husna Liyana ϟ
@husnalavigne
Husna Liyana , from Batu Pahat, Johor. Sweet 15 and PMR Candidates this year. I'm #hyuna & I'm Allah's SERVANT. I proud if it. Wish me luck for PMR!
Johor, Malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡