+Follow
Like
Dashboard
Reload Page
EXIT

betul ke ni ? ke tipu

assalamualikum hye readerss :) fake smilee nieee .
lame tak bebel kat blog niee . btww idont know to share with ??? mr.right ??

hmmm  firstly what i want to do ?aku taktahu lah nak buat ape . semunyaa salah , adakah ni semua dugaan ataupun aku memang takde jodoh dengan dia :/ aku tak sepaptutnyaa tulis nie semua . aku rasa aku pendam , sampai bila aku nak buat dono padahal im dissappointed! rasa sakit sangat . kenapa semua ni ada dalam duniaa , sbb Allah nak uji kitaa . selagi tu aku sabar :) tapi bukan sekali bukan dua kali tapi dah banyak kali , aku rasa airmata aku , senyum aku . semua tu same jelahhh :/ aku rasa aku tak perlu ada hati dan perasaan . memang dah banyak kali benda ni jadik kat semua orang , ohhhhhhhhh sedihnya cite aku. egat aku nak ke semua ni ?
aku taknak lahhh . aku sedihhh weyhh sedih sangat sangat dan teramat . semua ayat2 kau aku ingat aku simpan dalam otak aku . aku tanak hilang lagi pastu datang balik . then aku terimaa , kau senang lepas kan semuanya dan senang untuk dapat sesape . so , jangan cari aku ! carik orang lain yg better dari aku , ye aku ni fake tapi kenapa kau terima aku . hanya untuk permainkan , sakitkan hati . aku nak jadik orang yang lawa , natura semua tu . biar semua orang suka dan aku hidup bahagia . tapi aku adalah aku , tak boleh jadik perfect macam yang kau nak :) takpee aku akan terus sabar . sabar sampai semuanya akan berakhir :)

POSTED ON: Saturday 11 August 2012 @ Saturday, August 11, 2012 | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥
Husna Liyana ϟ
@husnalavigne
Husna Liyana , from Batu Pahat, Johor. Sweet 15 and PMR Candidates this year. I'm #hyuna & I'm Allah's SERVANT. I proud if it. Wish me luck for PMR!
Johor, Malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡