+Follow
Like
Dashboard
Reload Page
EXIT

diaaa

sayang , assalamualaikum . saya bukan nak mintak kesia or apa . saya tak boleh nak cakap apa apa lagi . saya mampu cakap saya sayang awak je . awak sanggup ke tengok saya menderita ? saya tahu awak ada hati dan perasaan . awak tak payah berpura pura lagi awak . awak dan buat saya bape kali macam ni ? bape banyak peluang saya bagi kat awak ? awak pernah hargai ke ? awak demi allah saya cinta kan awak , walaupun saya tahu awak bukan jodoh saya satu hari nanti .. tapi saya tahu awak tak pernah nak cuba kekalkan hubungan kita ni . awak saya tak pernah mintak apa2 dari awak kan . say dengar cakap awak ., saya sabar dan sabar dengan awak walaupun awak tak selaalu heppy kan saya . saya tak mintak semua tu selagi awak ada disisi saya dah cukup memadai .. awak selalu cakap apa2 yang kdg2 buat saya sedih . tapi saya berdiam diri dan tak menunjukkan sedih saya kat awak . awak , saya tak mahu teruskan cerita saya lagi ni . semua episod sedih saya kan >/? biar tak de orang yang mencorakkan kegembiraan di hati saya , saya tak dapat hati awak , saya tak sempurna awak . i love you until jannah . dont forgot our memories sayang :)

POSTED ON: Friday, 13 April 2012 @ Friday, April 13, 2012 | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Husna Liyana ϟ
@husnalavigne
Husna Liyana , from Batu Pahat, Johor. Sweet 15 and PMR Candidates this year. I'm #hyuna & I'm Allah's SERVANT. I proud if it. Wish me luck for PMR!
Johor, Malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡