+Follow
Like
Dashboard
Reload Page
EXIT

penat , penat dan penat ......

assalamualaikum cinta :)
 harini aku rindu kat kau bodo! kau langsung tak txt aku , langsung tak ingat aku . hahaha,kalau awak nak tau syg , aku ondeway belajar takde perasaan .. aku tanak ade perasaan , coz bile aku gaduh ngan kau , aku mesti nak nangis , siasia kan / hurm , haha .kenapa aku dicipta kan untuk jadik seorang wanita , yg lemah , yg semuanya lahh .. aku nak jadik yang kuat , yg org syg , ouhh . angan angan ..
okay , hahaha , ape semua ni cite sedih2 , jiwang jiwang ? cinta ni bukkan bermakna kan ??

'' cinta bukan melemahkan tapi menguat kan kitee '' betul ke ? kenapa aku makin
lemah bile dengan kauu , aku sedihh bodohh degan cite2 sedih aku nii , come back to mee -- hahaha , okayy lhh . pakwe aku potong line pulakk , dia dah txt akuu .. sambung cite sedihh bile dahh gaduh nanti :) kboiii -- love him , btw , my life is incomplete without him ... ahaha
tengokk dia :* comel kann
:) diaaa... mohamad nurfarhan  saya punye 


POSTED ON: Saturday 24 March 2012 @ Saturday, March 24, 2012 | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Husna Liyana ϟ
@husnalavigne
Husna Liyana , from Batu Pahat, Johor. Sweet 15 and PMR Candidates this year. I'm #hyuna & I'm Allah's SERVANT. I proud if it. Wish me luck for PMR!
Johor, Malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡