+Follow
Like
Dashboard
Reload Page
EXIT

hari ini seperti semalam ke ?

assalamualaikum :| hey reader , hari ni aku bagai kan seorang yang lemahh dan tak tahan akan dugaan , senyum hanya buat seketika dan sedih berpanjangann .bodoh nyeeee aku . gembira adakah seketika ? kau diciptakan untuk aku buat seketika ? kau tak nak aku selamanya kat hati kau ? takpayah. aku akan menyusah kan kau , aku akan membuat kau makin muak pada aku ?

okayyyyyy , aku nak try jangan menangis - tapi tak bolehh , bodoh nyaa aku . aku nak sangat kau faham aku , aku nak sangat kau gembira kan aku walaupun dalam hati aku sakitt sangat , aku nak kau cintai aku sepenuh hati kau. aku nak air mata aku ni tak kan ada lagi bile aku sentiasa di hati kauu . Tapi kenapa kau makin jauhh dari aku , makin takde mood bila aku text kau , makin lain daripada dulu , makin aku sayang kat kauu , makinn kauu menjauhh daripada akuu ? bila kau nak buat aku rasa aku orang paling bertuahh katt duniaa nii ?                                          aku rasa jelouss bilaaa tengokk couple yang sayang sama sayang . okayy , mungkinn kauu masihh lagi belum boleh terima aku , dan harus ke aku / terhegeh hegeh carik kau ?dann ingatt akuu cakapp semua nii sebab aku takk bolehh nakk cakap depan kauu , aku rasa sedihh sangatt . aku harapp kau takk kecewa kan aku , dan aku takk ingin dikecewa kannn .

biarr kauu carikkk akuu sebabb aku dahh puass carikk kau ,
biar kauu yang cakap kau rinduu aku sebab aku dahh banyak kali cakap i miss you
biar kauu pulakk menangis sebab aku dahh puass cry cry
biarr kau faham apa maksud cinta sebab aku tak rasa yang kau mencintai aku sepenuh hatii
biarr kau mintak maaf kat aku sebab aku selalu mintak mmaaf kat kauu sedang kann itu salah kauu
biarr aku cakapp akuu sayang kat orang lainn sebab kauu buat tak faham bila aku cakap aku syg kau

dannn . biarr kau faham apa maksud segala-galanya yang aku bagi tau kauu :*

aku sayang kat kau , dan aku dah setia cinta kat kau . aku tak pernah mendua kan kauu :)


POSTED ON: Saturday 10 March 2012 @ Saturday, March 10, 2012 | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Husna Liyana ϟ
@husnalavigne
Husna Liyana , from Batu Pahat, Johor. Sweet 15 and PMR Candidates this year. I'm #hyuna & I'm Allah's SERVANT. I proud if it. Wish me luck for PMR!
Johor, Malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡